Predávajúci:
Ing. Jana Červáková Rybárová
Fučíkova 968/29
085 01 Bardejov
IČO: 51198631
DIČ: 1049600552
(ďalej len „Predávajúci“)
Kupujúci:
Je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb)
Orgán dozoru:
Slovenská Obchodná Inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru č. 6, 080 01 Prešov 1
odbor výkonu dozoru
Tel. č.: 051/ 7721 597, fax č.: 051/ 7721 596
E-mail: pr@soi.sk
PRI PLATBE VOPRED sú poštovné náklady: 3,10€
Platby vopred uhrádzajte prosím na číslo účtu:
SK50 0200 0000 0038 7975 9651
Ako variabilný symbol prosím uveďte číslo Vašej elektronickej objednávky.
PRI PLATBE NA DOBIERKU: sú poštovné náklady 3,90€
Spôsoby platieb:
Predávajúci sa zaväzuje:
Predávajúci nenesie zodpovednosť:
Kupujúci sa zaväzuje:
Vypracovaný v súlade s ustanoveniami § 619 až § 627 Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa,v znení neskorších predpisov.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predĺžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba plynie znova od dátumu vybavenia reklamácie. Reklamácie zasielajte na adresu: Ing. Jana Červáková Rybárová, Fučíkova 29, 085 01 Bardejov, spolu s vyplneným reklamačným formulárom (reklamačný formulár na stiahnutie).
Vaše osobné údaje sa použijú na:
V prípadoch ustanovených osobitným predpisom (zákon č. 391/2015 Z.Z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov) sa spotrebiteľ môže obrátiť na subjekt alternatívneho riešnia sporov.
Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu, v prípade ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak predávajúci do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektami orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO. Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov fyzické osoby, nie nakupujúcich podnikateľov. Riešenie sporu sa prebieha medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a, ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20 EUR. Maximálny poplatok, ktorý môže ARS požadovať je 5 EUR od kupujúceho, na úhradu nákladov.
On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj nároky predajcu voči spotrebiteľovi môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Riešenie sporov využitím alternatívneho riešenia sporu Vám šetrí peniaze aj čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní, bez značných finančných nákladov.
Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
Super! Získaj zľavu 5% na svoj nákup!
Stačí, ak napíšeš svoju emailovú adresu nižšie do políčka a darček v podobe kódu 5% zľavy z Tvojho nákupu Ti pošleme na email.
Vyber si u nás pre seba to pravé :-)
Tvoju e-mailovú adresu nikomu neposkytneme. Ak si budeš želať odstrániť svoju e-mailovú adresu z našej databázi napíš nám to na info@wmoda.sk